Send fra egen emailadresse

På Signit.dk er det muligt at sende underskriftsanmodninger fra din egen emailadresse i stedet for Signit.dk's standard emailadresse. Dette kan eksempelvis være en adresse som:

"no-reply@mitfirma.dk"

For at aktivere denne funktion skal I skrive til help@signit.dk og bestille en kundespecifik emailadresse. Der er et opsætningsgebyr på 950 kr.

Opsætning og godkendelse

Efter bestilling modtager I en email med et link fra Amazon AWS for at verificere emailadressen. Dette link vil se ud som følgende:

https://www.screencast.com/t/IDrRbrtVB5iK
(Se skærmbillede)

Klik på linket for at godkende, at Signit.dk må sende på vegne af din emailadresse. Dette trin hjælper med at undgå, at emails bliver klassificeret som spam.

Ændring af afsenderadresse

Når emailadressen er godkendt, kan I begynde at sende underskriftsanmodninger fra den nye afsenderadresse. Husk, at afsenderadressen kan ændres under "Email skabeloner" i kontoinstillinger.

*Bemærk: Denne funktion kræver en Firma Plus eller Enterprise-version. Det er ikke muligt at tilknytte egen emailadresse med Go Solo.