Nu kan du oprette og sende automatiske påmindelser og opfølgninger til dine underskrivere.

 

Det har aldrig været nemmere at sende og modtage filer og dokumenter end i dag. Nutidens digitale muligheder har åbnet for kommunikationen og fjernet de tidligere fysiske barrierer på tværs af både by- og ikke mindst landegrænser. Inden for få minutter kan du oprette og sende en kontrakt til en virksomhed i udlandet og tilmed få svar kort efter.

Nogle gange kan svaret imidlertid lade vente på sig, og i disse tilfælde kan det være til stor hjælp at sende en påmindelse til dine underskrivere. Særligt en automatisk påmindelse, og det er netop dén mulighed, som vi har arbejdet ihærdigt på og er begejstrede for at præsentere i dag.

Som noget nyt kan du nemlig oprette automatiske påmindelser, så du kan være sikker på, at du får svar i rette tid. Vi kalder det "Automatisk opfølgning", og med vores nye modul kan du spare både tid, ressourcer og ikke mindst missede deadlines. Automatisk opfølgning er et fleksibelt system, der giver dig de rette værktøjer til at strukturere din opfølgning, hvor du bl.a. kan angive, hvornår første påmindelse skal sendes ud og til hvilke modtagere. Vi har allerede gjort en skabelon klar til brug, men du kan også skrive din helt egen besked, hvis du ønsker en mere personlig meddelelse til dine underskrivere.

Med muligheden for automatisk opfølgning kan du nu bruge din tid på andet og mere end manuelt at skulle følge op på aftaler og kontrakter.

Du kan klikke her for at se, hvordan du bruger modulet, og du kan klikke her for at se, hvordan du får det.

 

 

Kort fortalt:

  • Hurtig og nem opfølgning
  • Automatiske påmindelser

Underskriv nemt dokumenter med MitID eller eIDAS-signaturer

Ét-Trins Upload: Oplad ét eller Flere PDF- eller Word-Dokumenter til Digital Underskrift på op til 25 mb filstørrelse og bevar 100% original dokument format.

Vælg op til 25 modtagere, der skal have adgang til filerne og underskrive med MitID eller globale signaturer efter behov

Sæt en deadline for, hvornår man kan se filerne og underskrive digitalt og indstil automatiske påmindelser

Vælg standard eller specialtilpassende email eller SMS skabeloner og tilføj besked til modtagere

Afsend dokumenterne til deling og digital underskrift i hele verden med email eller SMS med avanceret SPAM beskyttelse

Danskerne er glade for MitID Overgangen til MitID har været en succes.

Kun hver femte bruger er utilfreds med løsningen, der nu står for 95 procent af alle transaktioner.

kilde: Inputmag.dk

Digitaliseringsstyrelsen udtaler

Tal og statistik

Vi er utroligt glade og stolte over at mere end 50000 personer og virksomheder i Danmark allerede har valgt Signit.dk 

Søren Laursen

Direktør - SignIt.dk

Der er også relativt høj tiltro til MitID. 64 pct. siger, at de oplever MitID som sikkert at bruge, og 75 pct. er trygge ved at bruge det. 64 pct. finder MitID nemt at bruge, og 56 pct. finder det hurtigt at bruge.

 

Kilde: Målingen er gennemført af Peytz&Co for Nets DanID A/S

Nemt at anvende og lejerne er glade for løsningen. MitID fungerer godt især ved underskrivning af lejekontrakter.



Palle Eriksen

PE Regnskaber

At sende skolekontrakter og elevstøtte med signit.dk er nemt og hurtigt. MitID fungerer godt. Nu slipper jeg for, at lede efter kontrakterne i ringbind.



Mette Ibsen

Den danske Design- og Håndværksefterskole

Upload af dokumenter og bilag er nemt og man kan samle flere underskrivere til et dokument



Brian Klausen

Thy-Mors Energi

Opret din konto og send dit første dokument inden for 2 minutter